PANAS! KHALID SAMAD EDAR VIDEO LUCAH PEMIMPIN UMNO?

Saturday 16 June 20121comments



Penulis nak gelak besar melihat gelagat Khalid Samad yang membuat pendedahan klip penuh video rundingan tawaran 'pembelian' MP pakatan haram di parlimen baru-baru ini.

Mana tidaknya, penulis ingatkan si Khalid Samad akan mendedahkan video seks pemimpin-pemimpin BN ala - ala video seks idolanya sendiri iaitu Anwar Ibrahim.

Yang paling kelakarnya, hanya wartawan dan wakil media pro pakatan haram sahaja yang dijemput menghadiri sidang akhbar tersebut.

Wahai Khalid Samad. Video kamu dedahkan tidak sehebat video seks Anwar Ibrahim bersama dua orang pelacur yang digembar-gemburkan akan didedahkan tidak lama lagi.

Dalam pada itu, Bekas Ketua Pemuda Parti Keadilan Rakyat (PKR) Kedah, Zamil Ibrahim, yang dikaitkan sebagai individu dalam klip itu mencabar Khalid Samad untuk mendedahkan lebih banyak klip video yang mengaitkannya dengan isu pembelian MP pakatan haram.

Zamil berkata, tindakan Khalid Samad itu bukan sahaja bodoh malah memalukan kepimpinan pakatan haram kerana Khalid lupa bahawa Anwar Ibrahim pernah berusaha membeli MP BN sehingga ke Taiwan dan secara terang-terangan.

"Saya nak ingatkan dia (Khalid), banyak rakaman tingkah laku membabitkan MP dan ADUN pakatan rakyat disimpan rakan-rakan saya.

"bila-bila masa boleh didedahkan, biar rakyat lihat dan nilai betapa buruknya kepimpinan pakatan pembangkang terutama PKR," katanya pada sidang media mengulas tuduhan Khalid bahawa beliau terlibat dalam isu membeli wakil rakyat pembangkang oleh BN.

Berita selanjutnya (KLIK SINI)


Video yang dikatakan rakaman pembelian MP pakatan haram.


mimr
Share this article :

+ comments + 1 comments

18 June 2012 at 11:53

Apa beza dengan usaha Anwar untuk membeli MP kerajaan dalam mimpi 16September tu?

Kejadian dalam dikatakan berlaku setahun lebih yang lalu. Kenapa sekarang baru nak dedahkan?

Post a Comment
 
Support : S.A.R
Copyright © 2012. SHAH ALAM REBELS - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger