PANAS! TERBARU RUMAH URUT DI SHAH ALAM TAWAR RM38.00 SEJAM?

Wednesday, 13 June 20123comments



WOW! Dengan serendah RM38.00 anda boleh mendapat khidmat urut selama 1 jam di Shah Alam. Tahniah warga Shah Alam! Satu lagi hadiah dari kerajaan Selangor yang diperintah pakatan haram.

Penulis geleng kepala melihat fenomena yang berlaku di Shah Alam sejak diperintah oleh pakatan haram. Kepesatan pusat-pusat maksiat lebih hebat nak dibandingkan dengan pembangunan ekonomi setempat. 

Menurut sumber, dengan tambahan sebanyak RM30.00 anda boleh mendapatkan urutan seks (urut batin). Tambah lagi RM70.00 anda boleh mendapatkan urutan batin melalui mulut (aiskrim).

Masyaallah! Apa nak jadi dengan Shah Alam!

Satu masa dahulu, penduduk di Shah Alam berasa bangga kerana menetap di sebuah bandar yang terpelihara dari kegiatan maksiat. Kini, nak mengaku duduk di Shah Alam pun dah malu dek kerana kebejatan pusat maksiat yang berleluasa dan tidak mampu dikawal lagi.

Persoalannya, apa Khalid Samad buat? Tidakkah beliau rasa terhina sebagai seorang wakil rakyat yang mewakili PAS, sebuah parti yang kononnya paling Islam hanya tutup mata terhadap kepesatan pusat maksiat di Shah Alam?

Inilah contoh wakil rakyat sampah! Wakil rakyat malas!  

Apa dosa penduduk di Shah Alam sehingga menerima bala sedemikian rupa? Atau mungkin kesilapan dulu kerana mengundi Khalid Samad? 

Oleh itu, warga Shah Alam jangan sesekali mengulangi kesilapan dahulu. Jadikan pengajaran dan teladan agar kita membuat keputusan yang tepat pada PRU-13.
mimr
Share this article :

+ comments + 3 comments

13 June 2012 at 23:29

betul..aku sokong kata ni

"Oleh itu, warga Shah Alam jangan sesekali mengulangi kesilapan dahulu. Jadikan pengajaran dan teladan agar kita membuat keputusan yang tepat pada PRU-13."

buka mata hati...tgk apa yg jadi kat sekitar Shah Alam....nilaikan sendiri...bukan main ikut je ckp org...

14 June 2012 at 13:13

Pelik lah. Sepatutnya bila diwakili YB dari PAS mestilah kawasan itu terpelihara dari maksiat kan?. Sebab mereka ni kan kononnya pejuang kemungkaran paling hebat dalam negara. Namun sebaliknya yang berlaku. Makin berleluasa pulak maksiat.

two thumbs up! bongkar lagi biar rakyat tahu apa yang berlaku sebenarnya.

shahalamrebels terbaik!

31 January 2013 at 20:07

Ini bukan shah di shah alam beb
ini di kelang la. Dah dari dulu2 la

Jangan pusing cerita... Awak kena jujur bila menyebarkan maklumat.

jangan nak menipu untuk kepentingan peribadi.

Post a Comment

Random Posts

 
Support : S.A.R
Copyright © 2012. SHAH ALAM REBELS - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger