[TERKINI] #PRKKajang: MANIFESTO WAN AZIZAH BUKTI KEGAGALAN KERAJAAN PR SELANGOR

Thursday 13 March 20141comments

Pelik tetapi benar. Hakikatnya calon PKR adalah calon recycle dan MANIFESTO 4 Perkara yang diajukan pula adalah cerminan kepada KEGAGALAN KERAJAAN PR, WAKIL RAKYAT PR sebelum ini dan MENTERI BESAR SELANGOR dalam mentadbir urus negeri, majlis perbandaran, komuniti dan 'engagement' dengan golongan muda. 

Apakah Wan Azizah sedang menyalahkan MB Selangor Khalid Ibrahim dan ADUN Kajang sebelum ini yang gagal menunaikan tanggungjawab masing-masing? 


Dangkalnya manifesto.. apakah yang dilakukan oleh ADUN Kajang dan MB Selangor sejak tahun 2008?


Apabila tiada engagement yang berkesan dengan golongan muda dan tiada usaha untuk memulihkan gejala sosial dan pembangunan eonomi yang berkesan di kalangan penduduk, maka penyakit dalam masyarakat timbul. Apa yang kerajaan PR Selangor pimpinan Khalid Ibrahim buat selama ini?


Baru nak sedar jalan sesak di Kajang? Lama dah rakyat bagitahu, tapi pemimpin PR tak dengar.. Selama 4 tahun, wakil rakyat dan MB buat apa? Ahli Majlis di kalangan pemimpin PR tidur ke? Nak lantik consultant untuk selesaikan masalah trafik? Alamak..


Selama ini kerajaan PR sentiasa menafikan masalah dan mengabaikan soal ini. Akhirnya bukan sahaja sampah tidak diurus dengan baik, malah disebabkan kegagalan kerajaan negeri itu pertambahan kes Denggi yang begitu tinggi di Selangor. 

Soal saliran yang diabaikan, bukan sahaja mengakibatkan masalah Denggi semakin parah, tetapi turut mengakibatkan banjir kilat di Kajang. 

Adakah PR nak mengatakan selama 4 tahun ini mereka hanya bersandiwara dengan slogan DEMI RAKYAT dan hakikat sebenarnya mereka memperjudikan nyawa rakyat. Apa MB dan wakil rakyat Kajang buat selama ini?

Selanjutnya, sila baca [di sini]



Share this article :

+ comments + 1 comments

13 March 2014 at 23:30

Azizah kata ketuanan melayu mcm kapal hampir tenggelam. ini kerana adanya separa melayu mcm azizah yang tak tahu naik kapal lalu membuat lobang supaya kapal tenggelam.

Post a Comment
 
Support : S.A.R
Copyright © 2012. SHAH ALAM REBELS - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger