[TERKINI] HIMPUNAN ANTI JEPUN GAGAL!

Tuesday, 21 January 20142comments


Arahan Ketua AMK Pusat, YB Samsul Iskandar agar rakyat Malaysia turun ke Kedutaan Jepun hari ini tidak mendapat sambutan orang ramai.

Himpunan 'Anti Jepun' yang dirancang itu ternyata gagal apabila lebih kurang12 orang sahaja dilihat bersama-sama dengan Samsul di hadapan Kedutaan Jepun.

Himpunan itu dirancang oleh Samsul kononnya bagi menyatakan bantahan keras terhadap kerajaan Jepun yang enggan membenarkan ketua mereka, Anwar Ibrahim daripada memasuki negara matahari terbit itu.

Sebelum itu, Wisma Putera yang mengulas kejadian itu memberitahu bahawa kerajaan Malaysia tiada kena mengena dengan tindakan kerajaan Jepun apatah lagi bersekongkol untuk menghalang Anwar.

Menteri Luar Negara, Datuk Anifah Aman berkata, kerajaan Malaysia tiada sebab untuk berbuat demikian. Ahli politik sepatutnya tidak mengeluarkan kenyataan fitnah dan cuba mengaitkan kejadian itu dengan parti UMNO dan Perdana Menteri.

"Terpulang kepada kerajaan Jepun untuk menghalang sesiapa sahaja daripada memasuki negara mereka. Kita (Malaysia) tiada hak untuk campur tangan.

"Saya adalah Menteri Luar yang hebat jika mampu mempengaruhi kerajaan Jepun untuk menghalang Anwar Ibrahim", katanya.



Share this article :

+ comments + 2 comments

21 January 2014 at 14:58

sudah-sudah lah tu sam ketot oiii. tak payah buang masa nak berhimpun bagai. Jepun tak benarkan nuar masuk ke Negara mereka kena terima la. yang nak buat pekara bodoh tu nape. lagi pun nuar tu sape? orang tak diingini. paham tak?

21 January 2014 at 15:05

KAHH KAH..KAH...
lepas ni pemimpin macai dan macai2 ngokPAS PR sekalian buleh lah jual kete2 Toyota Camry, Honda Accord, Estima, Alpat.. japang punya brand...tanda BOIKOT japang hahaha..
bahlul2 PAS akn tukar pakai kete sorong..yelah dh kete Proton pun diorng boikot..kan Madey punye brand.. konon xde klas...

puihhhhh macai rajaliwat!


pegi umah org (negara org) nk buat samseng lagak mcm kt kg sndiri.. lepas tu tuan rumah xsudi bg masuk..ko nk meroyan mengamuk.. gaduh dgn tuan rumah..sewel lah Nuarbabi ni..

tanda2 kehinaan buat rajaliwta pujaan Nik Najis..

Post a Comment

Random Posts

 
Support : S.A.R
Copyright © 2012. SHAH ALAM REBELS - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger