[TERKINI] : GILA!!! @KhalidSamad UPAH KOMANDO ISRAEL UNTUK LINDUNGINYA!!?

Monday 8 April 20130 comments


Siapa tidak kenal dengan Khalid Samad, seorang wakil rakyat pakatan haram paling 'haprak' dalam sejarah tamadun manusia.

Beliau memang terkenal di kalangan pengguna 'twiiter' kerana aktif dan sentiasa mengeluarkan kenyataan pelik dan mirip orang gila. Kadang-kadang kenyataanya itu tiada lambang beliau seorang manusia.

Terbaru dalam entri 'twitter', beliau memuat turun gambar kononnya dalam satu perjalan tidak tahu ke mana sambil diiringi dengan motor berkuasa tinggi bagi tujuan menjaga keselamatannya.

Yang lucunya, beliau menuduh UMNO kononnya terlalu terdesak untuk lakukan apa sahaja seolah-olah keselamatannya terancam.

Inilah gelagat manusia tidak berguna, membuat kenyataan yang jelas adalah fitnah demi menipu rakyat dan memberi imej jahat terhadap UMNO.

Politik murahan Khalid Samad membuktikan bahawa beliau yang terdesak sebenarnya untuk terus kekal menjadi wakil rakyat di Shah Alam.

Hakikatnya, warga Shah Alam sudah kenal siapa sebenarnya Khalid Samad. Beliau adalah wakil rakyat yang pemalas dan tidak ada langsung sumbangannya terhadap rakyat sepanjang tempoh perkhidmatannya di Shah Alam.

Selamat tinggal Khalid Samad.

Selanjutnya, [klik sini]
Share this article :
 
Support : S.A.R
Copyright © 2012. SHAH ALAM REBELS - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger