HADI AWANG BERANG PEMIMPIN PAS TUNJUK KEBODOHANNYA!!?

Sunday 17 February 20130 comments


APA NAK JADI? Belum pun menang dalam pilihan raya, sudah ada pemimpin Pas yang bersuara untuk mengubah perlembagaan negara.

Kononnya perlembagaan sedia ada banyak mendatangkan kemudaratan kepada umat Islam. Lebih menarik, menyalahkan pula perlembagaan kononnya penyebab kepada masalah gejala sosial.

Tapi bila diminta untuk huraikan kaitan perlembagaan dengan masalah gejala sosial tiba-tiba jadi dungu dan mula lari tajuk.

Inilah sikap pemimpin haprak! Banyak cakap dan tiada kebaikan pun pernah dilakukan demi negara sepanjang hidupnya. Kalau bijak sangat pun, sumbanglah sedikit buah fikiran buat Nik Aziz yang sedang terkial-kial mencipta identiti Islam sebenar di negeri Kelantan.

Sejak lebih 20 tahun Kelantan diperintah oleh Pas, Apa yang boleh dibanggakan umat ISLAM? Islam itu dekat dengan kebersihan, tapi Kelantan kekal negeri paling kotor! Masalah keperluan asas terus membelenggu rakyat Kelantan dengan masalah bekalan air yang tidak pernah selesai hingga kini. Mana negeri kebajikan? ISLAM APA INI!!?

Oleh itu, sebelum bercita-cita untuk mengubah apa-apa, tolong tengok dalam kain sendiri sebelum bercakap tentang kain orang lain!!!

Laporan tentang seorang pemimpin Pas yang gila? [klik sini]
Share this article :
 
Support : S.A.R
Copyright © 2012. SHAH ALAM REBELS - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger