TIBAI GEGAR SHAH ALAM! YB ZUL DEDAH RAHSIA BESAR ANWAR! WAJIB TONTON!!!

Wednesday 10 October 20121comments



SHAH ALAM - Penasihat Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim (TIBAI), Zulkifli Noordin mendedahkan pembangkang kini semakin terdesak apabila mengunakan golongan ulama luar negara untuk mengeluarkan fatwa halal bagi menjatuhkan kerajaan Malaysia.

Malah, ia juga disifatkan sebagai muslihat terbaru dalam menghadapi Pilihan Raya Umum(PRU) ke 13 akan datang.

Menurutnya, motif itu digunakan pembangkang dengan cuba mengaitkan semula Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dalam pembunuhan wanita Mongolia Altantuya Shariibu.

"Alhamdulilah, Allah S.W.T bagi saya kesempatan bertemu mereka (ulama) balik dan beritahu itu penipuan..pembohongan, mereka kata macam mana awak tahu bukan Perdana Menteri (Najib) yang bunuh Altantuya, saya kata saya tahulah pasal saya peguamnya (Anwar), saya yang buat kes itu, bila dengar (jawapan) mereka (ulama) terperanjat, saya cakap betul..saya cakap betul.

"Saya buat kes Altantuya masa itu saya peguam Anwar Ibrahim, saya beritahu memang tiada (bukti)..kalau ada sikit sebesar hama keluar daripada mulut mereka yang terlibat kata Datuk Seri (Najib) terlibat..ingat saya tak guna.

"Saya peguam Anwar Ibrahim sudah pasti saya akan guna kalau benar faktanya Najib atau Datin Seri (Rosmah) membunuh Altantuya..tetapi tidak ada (bukti)," katanya berucap dihadapan lebih 500 hadirin yang hadir dalam siri ceramah TIBAI di sini malam kelmarin.


mimr
Share this article :

+ comments + 1 comments

10 October 2012 at 12:55

salam mhn listkn blog sy di blog saudara...
http://anakjatimalaya93.blogspot.com/

Post a Comment
 
Support : S.A.R
Copyright © 2012. SHAH ALAM REBELS - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger