RANTAI NAJIB BUKAN RANTAI YANG DIPAKAI ANJING-ANJING PAKATAN HARAM

Friday, 1 June 20124comments

Adakah ini rantai emas yang dikatakan dipakai oleh Najib?

Menurut sumber, Najib mengamalkan pemakaian loket kesihatan magnet 'Quantum Solar Energy' bagi mencegah darah tinggi (hypertension) sinur, strok, kencing manis (diabetes) cataract, asma, penyakit kulit, lemah tenaga (depression), chronic fatique syndrome, sakit tulang, athritis, sakit otot, ketagihan rokok, hairloss, sakit sendi, ketagihan alkohol, mengantuk.

Nampaknya anjing-anjing pakatan haram sudah hilang modal untuk mengaibkan Dato Najib. Fitnah terbaru mereka tidak berjaya.

Loket kesihatan yang dipakai Perdana Menteri (PM) dikatakan rantai emas itu adalah magnet 'Quantum Solar Energy' bagi tujuan kesihatan sesuai dengan aktiviti PM yang padat.

Loket kesihatan ini bukan seperti 'ballbarring' yang dipakai oleh  seorang pemimpin pakatan haram yang gila seks itu dengan tujuan menambahkan kenikmatan ketika melakukan hubungan seks.

Memelihara kesihatan merupakan ciri-ciri orang yang bersyukur. Dan orang yang bersyukur adalah tanda-tanda pemimpin yang baik.

Fikirlah rakyat Malaysia, barang baik jangan digadaikan. Ingat, kalau kepala buruk, seluruh tubuh jadi buruk. Renungkanlah!!!.

mimr
Share this article :

+ comments + 4 comments

1 June 2012 at 14:43

bukan sahaja rantai emas...rantai plastik pun haram bagi lelaki kerana ia adalah perhiasan kaum wanita.

1 June 2012 at 15:57

Dato najib pakai rantai bukan atas sebab perhiasan. Beliau pakai untuk tujuan penjagaan kesihatan. Itu harus dengan syarat. Mohd Fuad boleh rujuk kenyataan yang dibuat oleh Majlis Fatwa Kebangsaan pada 28 Februari 2008. Semoga dapat terima kenyataan.

7 June 2012 at 12:10

Mohd fuad ..adakah dato najib memperagakan rantai dia dengan mengeluarkan perhiasan yang dipakainya..? Dengan menyebut "Rakyat Malaysia tengok ni aku pakai rantai wehhh..
Kepada Mu Wahai MOHD FUAD..KALAU BODOH KITA BELAJAR..tapi kalau memang dah bodoh tak nak belajar tu nama nya BODOH, BANGANG, TOLOL, TONGONG dan BEBAL..Mohd fuad pastinya bukan dari golongan dinyatakan ye tak Mohd Fuad? kalau Mohd Fuad sebaliknya minta maaf le tak dapat nak tolong..gi le sekolah semula agar dapat dibetulkan kebangangan yang terjadi..

18 June 2012 at 12:04

Tiada kesalahan digunakan untuk meningkatkan tahap kesihatan diri!

Post a Comment

Random Posts

 
Support : S.A.R
Copyright © 2012. SHAH ALAM REBELS - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger