INFO TERBARU: DR. UIA SAH KAN NIK AZIZ TENAT DAN KRITIKAL..!!!

Wednesday 6 June 20120 comments


Penyokong tok guru harap bersabar dengan berita mengejutkan ini... Setelah pemeriksaan dan kajian dasar mendalam yg dibuat oleh DR UIA maka disahkan tok guru nik aziz mengidap penyakit nyanyuk yang KRITIKAL.

Kajian ini dibuat kerana dipercayai sejak akhir2 ini Tok Guru Nik Aziz semakin sesat kerana  kehebatannya boleh menentukan syurga neraka dan pahala dosa..beliau juga spt mendapat lesen besar mengkafirkn org islam dan mengislamkan yg kafir tanpa perlu mengucap...

Malangnya nik aziz sendiri tak sedar yg dia mengidap penyakit nyanyuk tersebut...penyakit nyanyuk kritikal ini sudah sampai ke tahap-3 dan apabila tidak dikawal dan dirawat ia bole membawa kepada penyakit gila atau lebih teruk nye "gila babi"..Dengan itu boleh diluluskan untuk mendapat surat "special" dari doktor iaitu surat merah iaitu Kad Gila...tapi tak heran kerana spt sedia maklum beliau memang dah gila kuasa.

Dipahamkn apabila tok guru membuat pemeriksaan di hospital, doktor2 belaan PAS akan terus meyakinkan tok guru yg beliau sihat walafiat dan tidak nyanyuk...yang sedihnya hanya hanya jampi serapah dan minyak urut atau minyak cap kapak yg diberi kpd tok guru untuk disapu di kepala dan urat2 yg sakit..

Perkara ini dirancang dengan teliti oleh puak puak parasit PAS dan geng Aljuburi supaya tok guru terus berkuasa dan mudah dipergunakan supaya semua perancangan untuk merosakkan aqidah umat islam, memecah belahkan orang melayu dan memporak perandakan negara menjadi realiti...


psssssttttt......aku rasa mmg dia dah gila bila syurga neraka dia yg tentukan...

ikuti laporan berikut..










..Ahli Firasat..





Share this article :
 
Support : S.A.R
Copyright © 2012. SHAH ALAM REBELS - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger