PEMUDA UMNO YANG MENUNJUKAN TARINGNYA YANG SEBENAR!!!

Tuesday, 22 May 20120 comments



Anjing sial ni mengamuk atas sebab dia tak dapat projek pasir yang baru, mamat ni adalah naib Ketua Pemuda Kampar! Ini merupakan masalah besar Pemuda UMNO ni, mengamuk macam nak hilang nyawa disebabkan dapat projek BARU padahal sebelum ni dah berjuta projek PASIR dia sapu kenyang dia makan sorang-sorang!


Anjing sial ni sanggup menjual dirinya kepada DAP melalui Nizar dan Siva kerana tidak dapat nak makan projek pasir yang baru yang berjuta-juta ringgit nilainya. Padanla mamat ni disiasat oleh SPRM habis tu dia sendiri dah mengaku pada khalayak ramai bahawa dia dapat banyak projek projek dari Selangor dan Penang.



Malah kalau dilihat Nizar sendiri mengaku pernah bagi dia projek berjuta beb. Aik tak kan macam tu je ya dapat projek juta-juta ni??! Maklumat lanjut sila klik sini...


Share this article :

Random Posts

 
Support : S.A.R
Copyright © 2012. SHAH ALAM REBELS - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger