AMARAN! JAUHI DARI SYAITAN JELMAAN MANUSIA

Tuesday 22 May 20120 comments

 Kalau video anwar palsu atau rekaan. Aku akan buat video orang tua nyanyok ni kene liwat dengan Anwar.


Melihat gelagat orang tua yang menjadi dewa kepada Ahli PAS, penulis geleng kepala. Mana tidaknya, terbaru dalam kenyataannya semalam, dia meletakkan syarat terbaru untuk UMNO dan Pas bermuzakarah.

Terus terang, penulis dah menyampah melihat gelagat orang tua nyanyok ni. Sekejap nak, sekejap taknak. Apa sebenarnya yang dia nak?

Dalam syarat terbarunya, dia menyatakan bahawa, "selagi UMNO tolak Islam , kita tidak kerjasama". Woi orang tua nyanyok! sejak bila pula UMNO menolak Islam?.

Penulis melihat, kenyataan orang tua nyanyok ni macam 'orang gila dah lama tak dapat penampar'. Kenapa perlu ada syarat untuk melakukan kebaikan?

Adakah dia sedar, hanya Syaitan yang mencari helah untuk menggagalkan usaha murni ke arah perpaduan umat Islam di Malaysia ini?

Sebagai pemimpin parti yang kononya paling Islamik dalam sejarah tamadun manusia, dia sepatutnya mendahului dalam kerja-kerja ke arah kebaikan. Bukan mencari helah menolak kebaikan.

Rakyat sudah tentu menantikan saat-saat gembira bila mana umat Islam di Malaysia bersatu. Kita harus ingat, sengketa antara Melayu menyumbang kepada kehancuran Islam itu sendiri. Musuh kita pasti berpesta melihat gelagat kita.

Sudah tidak syak lagi, penulis rasa orang tua ni bukan manusia. Dia adalah Syaitan jelmaan manusia yang menyesatkan. Kita wajib tolak orang tua nyanyok ni!
Share this article :
 
Support : S.A.R
Copyright © 2012. SHAH ALAM REBELS - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger