[TERKINI] UNDI CINA BANTU @KhalidSamad MENANG PARLIMEN SHAH ALAM, MAJORITI MELAYU TOLAK!!! #PRU13

Monday 6 May 20133comments


Khalid Samad mengekalkan kerusi parlimen Shah Alam yang dimenanginya sebelum ini dengan majoriti bertambah dengan undi diperoleh sebanyak 10,939. Beliau mengalahkan calon Barisan Nasional (BN) Datuk Zulkifli Noordin yang juga Naib Presiden PERKASA.

Zulkifli pada awalnya mendahului kiraan jumlah undi dari peti undi majoriti Melayu. Namun keputusan berubah drastik apabila peti undi dari kawasan cina mula dikira iaitu dari PDM Barkeley, PDM Bukit Raja, PDM Bandar Baru Klang, PDM Monterez dan PDM Pinggiran USJ.

Yang memeranjatkan jumlah undi di salah satu PDM majoriti cina menyaksikan undi BN tidak sampai 5%. Kemenagan Zulkifli di kawasan peti undi majoriti Melayu membuktikan Khalid tidak mendapat sokongan pengundi Melayu di Shah Alam.

Khalid hanya bernasib baik kerana mendapat hampir 90% pengundi cina di Shah Alam.

Khalid sudah pasti akan menjadi balaci kepada 'tokey-tokey' rumah urut. Jadi jangan pelik selepas ini Shah Alam akan jadi hub rumah urut di Selangor. Tapak-tapak kaki yang berkelip-kelip akan menghiasi seluruh bandaraya ini.



Share this article :

+ comments + 3 comments

6 May 2013 at 11:48

Begitu juga lah yang terjadi kepada Raja Nong Chik di Lembah Pantai..tahniah kepada melayu PAS dan PKR kerana terus menjadi mainan puak cina DAP..dengan bantuan mereka dan solid undi kaum cina kepada DAP, DAP menang besar..

6 May 2013 at 12:47

dap tolong pas/pkr..pkr/pas tolong dap untuk mengalahkan melayu BN..tahniah kepada penghianat bangsa ugama dan negara..

9 May 2013 at 18:43

Apa nak di kato sudah terimo pas pis pussy.lepas ini berpesta lah halal haram sila rujuk pada tuan guru untuk sucikan dosa kalian.alah sudah pencen ke?belum lagi...ke.menang kemudian letak jawatan.

Post a Comment
 
Support : S.A.R
Copyright © 2012. SHAH ALAM REBELS - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger