[KANTOI] DAP LANCAR BOIKOT PRODUK BUMIPUTERA!!!

Tuesday 14 May 20138comments


Nampaknya cybertroopers DAP rancak berkempen supaya masyarakat memboikot produk-produk yang dihasilkan oleh bumiputera.

Mereka menggunakan laman-laman dalam 'Facebook' untuk menjayakan kempen boikot mereka.

Barangkali DAP sudah lupa, orang bumiputera punya kuasa beli terbesar dalam negara ini. Jom kita boikot produk DAP pula. Kita boikot produk kroni DAP. 


Berikut adalah senarai produk dan pasaraya yang dimiliki oleh kroni DAP:
  1. Tepung gandum Cap Sauh
  2. Sri Murni Minyak Masak
  3. Sri Murni Nugget
  4. Marina Nugget
  5. Marina Tuna
  6. Aminah Hassan Sos cili
  7. Aminah Hassan Sos Tomato
  8. Aminah Hassan Bihun
  9. Roti Massimo
  10. PowerRoot Ali Cafe
  11. PowerRoot Oligo
  12. PowerRoot 9Spot ISOTONIK
  13. Malta
  14. NutriMalt
  15. Teh Cap Masjid
  16. Teh Guru Cap Masjid
  17. Pau Ahmad
  18. Old Town White Coffee
  19. Pasaraya Econsave
  20. Pasaraya KK mart
  21. Pasaraya 99 Speedmart
  22. Minyak Knife
  23. Minyak BURUH
  24. Minyak NATUREL
  25. Minyak DAISY
  26. Produk Minuman jenama DRINHO
  27. ISOMAX ISOTONIC
  28. HomeSOY
  29. Farm Crows Butter
Masih banyak lagi produk yang dihasilkan oleh kroni DAP. Senarai produk akan dikemaskini.
Share this article :

+ comments + 8 comments

14 May 2013 at 16:28

Jom join aku kempen beli produk orang Islam di TendangTerajang

Bantuan untuk menambah maklumat diperlukan

14 May 2013 at 17:13

kemain cina jual produk.. guna nama2 islamik.... btul2 bangsat.. dsitu dah nampak die nak kelirukan umat islam.

14 May 2013 at 17:49

JAKIM, tolong bagi pengesahan halal pada owner company Melayu islam sahaja..terutamanya melibat makanan..

14 May 2013 at 19:36

Banyk produk yg ko senaraikan tu dah lama aku tak beli pun. Banyak produk Melayu lain yg blh jd alternatif. Boikot je. Lagipun itu hak sebagai pengguna. Ikut suka aku la nak beli yg Melayu punya.

14 May 2013 at 19:42

BTW, takyah kelentong lah Massimo lebih laku drpd Gardenia. Kat tempat aku Massimo tak laku. Cina pun ramai yg taknak Massimo. Konon cepat habis, pdhal stok yg dtg sikit.

Gardenia skali longgok bertimbun, 2-3 hari settle. Aku mmg tak sentuh Massimo. Aku pilih Gardenia, kini dan selamanya.

14 May 2013 at 20:20

"Gardenia makan begitu saja"Aku tak pernah sentuh produk cina Dapig.

18 May 2013 at 18:55

Saya adalah salah seorang ahli keluarga Alamrhumah Hjh Aminah Hassan pengusaha Aminah Hassan Sdn Bhd. Saya terpanggil untuk memberi penjelasan berhubung pertuduhan jahat ini.

Disini saya melahirkan rasa kesal diatas pertuduhan ini. Saya dengan ini menafikan sekeras-kerasnya bahawa perusahaan Aminah Hassan adalah milik bangsa cina, malah buat pengetahuan umum setelah kematian Almarhumah Hjh Aminah, kesemua pemegang saham merupakan anak-anak kandung Almarhumah sendiri yang berbangsa Merlayu dan beragama Islam. Jika kurang percaya, saudara boleh check dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia.

Tolong berhenti dari menabur fitnah buruk seperti ini. Bagaimana orang Melayu hendak berjaya jika bangsa sendiri saling fitnah memfitnah. Bangsa lain (yakni pengusaha makanan bangsa lain) tidak pernah menabur fitnah ke atas perusahaan ini malah yang sering dengki adalah bangsa kita sendiri. Sungguh memalukan.

Perkara ini bukan sahaja menjejaskan perniagaan malah mengaibkan orang yang telahpun menghadap ilahi yakni Almarhumah Hjh Aminah sendiri.

31 May 2013 at 23:00

Tuan,

Saya ada membuat website iaitu produkmuslim.info untuk senarai produk muslim.

Kepada yang berminat membantu dengan memasukkan produk muslim yang anda tahu atau produk anda sendiri amat dialu-alukan.

Harap dapat sebarkan website ini kepada kenalan masing2.

Sekian
Terima Kasih

Post a Comment
 
Support : S.A.R
Copyright © 2012. SHAH ALAM REBELS - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger