PAS SELANGOR BONGKAK, DAKWA TIDAK PERLU UNDI MELAYU UNTUK MENANG!!!

Tuesday 9 April 20130 comments


SHAH ALAM - PAS Selangor kini mula mendabik dada apabila mendakwa mereka tidak memerlukan undi kaum Melayu semata-mata sebaliknya pengundi kaum lain bagi memastikan kemenangan calon mereka di Selangor.

Mengakui perkara itu, Pesuruhjaya PAS Selangor Dr Abd Rani Osman berkata sebagai contoh di kawasannya, ( DUN Meru) dia tidak terlalu mengharapkan sokongan orang Melayu.

“Di DUN saya, kalau hanya mengharapkan undi Melayu semata-mata, tidak mungkin saya menang pada 2008, kerana mereka daripada kaum lain juga mengundi PAS. Ini kerana, kami dalam pakatan rakyat berjanji untuk memberi kemenangan kepada calon rakan dalam pakatan ini,” katanya.

Beliau berkata demikian pada sidang media di Pejabat PAS Selangor, di sini, semalam.

Katanya, PAS Pusat dijadual mengumumkan senarai penuh calon parti itu selepas mesyuarat barisan kepemimpinan parti esok (hari ini).

Sehubungan itu katanya, pakatan rakyat Selangor akan mengadakan satu majlis untuk memperkenalkan calon mereka dalam tempoh terdekat bagi membolehkan rakyat mengenali lebih dekat bakal wakil rakyat mereka.

Dalam majlis itu semalam, PAS Selangor turut memutuskan untuk mengekalkan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) yang dipertandingkan sebelum ini pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13).

Share this article :
 
Support : S.A.R
Copyright © 2012. SHAH ALAM REBELS - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger