DR DZULKIFLI AHMAD DALANG AKTIVITI PELACURAN DI KUALA SELANGOR!!? #PRU13

Thursday 25 April 20130 comments




Mengapa perkara memalukan seperti ini berlaku di Kuala Selangor?.. Tidak lain dan tidak bukan adalah kerana kebanjiran masalah sosial yang tidak terkawal disebabkan oleh pemimpin yang dilantik dan diamanahkan untuk mentadbir langsung tidak mengambil berat dan bertanggungjawab.

Bukan mahu menunding jari atau menuduh tetapi itulah hakikatnya bila Pengarah eksekutif Pusat Penyelidikan PAS Pusat Dr Dzulkefly Ahmad yang juga Ahli Parlimen kuala Selangor terlalu sibuk memfitnah dan menyibuk sana-sini menjaga luar dan dalam kain orang lain hinggakan kawasannya sendiri tidak terjaga.

Bila ditegur tiada lain jawapannya melainkan 'itu bukan kerja saya' dan kemudiannya menyalahkan orang lain.

Kalau bukan kerja beliau, jadi kerja siapakah ini? .. Sepatutnya sebagai seorang pemimpin kawasan yang dihormati beliau harus menegur tentang masalah sosial yang semakin meruncing di Kuala Selangor hingga menyebabkan perkara-perkara seperti di atas berlaku.

Berbalik kepada masalah tadi, sebenarnya ia ada kaitan dengan lambakan rumah urut yang tidak terkawal hingga menimbulkan tanda tanya mengapakah boleh jadi sedemikian rupa?

Terlalu banyakkah orang Kuala Selangor yang sakit kaki atau sakit badan dan adakah masalah sakit tersebut dapat diselesaikan hanya dengan urutan perempuan Cina dan Thai?



Selanjutnya, [klik sini]
Share this article :
 
Support : S.A.R
Copyright © 2012. SHAH ALAM REBELS - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger