[VIDEO SEKS ANWAR] : PEMIMPIN PAS MULA HILANG KEPERCAYAAN!!!

Wednesday 27 March 20130 comments


SHAH ALAM - Bekas Setiausaha Kerja Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia, Datuk Saifuddin Nasution menuduh UMNO dan Barisan Nasional (BN) akan guna taktik kotor menjelang pilihan raya umum ke-13 (PRU-13) dengan mendedahkan lebih banyak video seks melibatkan pemimpin pakatan haram.

Beliau berkata demikian ketika sidang media khas di Pejabat PKR, semalam.

Jelasnya, beliau sendiri mengaku telah menonton video seks melibatkan anak kepada ketua pakatan haram, Anwar Ibrahim yang didakwa akan didedahkan tidak lama lagi.

Beliau menuduh bahawa video itu adalah rekaan semata-mata dengan menggunakan teknologi 'penindihan'. Namun beliau gagal membuktikan dakwaan itu.

Sementara itu, menurut sumber, beberapa pemimpin utama PAS sudah mula hilang kepercayaan terhadap Anwar Ibrahim ekoran pendedahan video oleh blogger Papagomo.

Kebanyakkan pemimpin PAS percaya bahawa orang dalam video itu adalah Anwar Ibrahim walaupun pemimpin PKR mendakwa video itu palsu. Lebih memeranjatkan, ada segelintir yang menolak untuk hadir ke program PKR gara-gara video itu.

Jelas sumber, beberapa pemimpin PAS telah membincangkan isu video itu dan sepakat menolak Anwar Ibrahim sebagai calon Perdana Menteri jika pakatan haram menang PRU-13.

Menurut sumber lain, Ahli Parlimen Shah Alam , Khalid Samad yang sebelum ini merupakan kroni kuat Anwar di dalam PAS turut tidak senang dengan pendedahan video itu.

Khalid Samad didakwa sangat marah dan enggan mengulas isu itu jika ditanya oleh pemimpin-pemimpin Pas yang lain.

Ternyata kebanyakkan pemimpin PAS sangat berang terhadap Anwar Ibrahim yang dikatakan akan menjadi punca kekalahan pakatan haram dalam PRU-13.

Sumbe berkata, pemimpin PAS telah diarah untuk tutup mulut dan jangan ulas tentang pendedahan video itu. 


Share this article :
 
Support : S.A.R
Copyright © 2012. SHAH ALAM REBELS - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger