GOLONGAN TUA SONGSANG?

Saturday 16 March 20132comments

Gejala Songsang yang kini melanda dunia masa kini semakin berleluasa. Golongan berumur juga menjadi mangsa permasalahan ini mungkin disebabkan ganguan emosi dan masalah identiti. Ini mungkin juga disebabkan tekanan kerja ataupun kurang mendapat pendidikan agama yang baik juga mungkin menjadi faktor gejala tidak sihat ini menular. Para ibu bapa disarankan mengambil tahu perihal anak masing masing untuk membendung masalah ini semakin berleluasa, Institut institut pengajian tidak kira sekolah ataupun pusat pengajian tinggi perlu memantau gejala songsang ini dan mengambil tindakan yang perlu. Kita sendiri sebagai rakyat yang bertanggungjawab juga perlu memainkan peranan dalam membentuk nilai nilai murni negara kita Malaysia.


gambar adalah sekadar hiasan.


Kejadian homoseksual yang semakin berleluasa di negara kita Malaysia.. adakah manusia seperti ini yang akan membina anak bangsa kita pada masa depan? Anda tentukan.





Share this article :

+ comments + 2 comments

16 March 2013 at 07:08

Salam perjuangan..mohon tuan pautkan blog saya disini.http://metromalaya.blogspot.com/.blog tuan saya sudah pautkan.t.kasih

17 March 2013 at 22:51

Bisik ke telinga Tuan Guru Nik Aziz Menteri Besar Negeri Kelantan tentang Peringatan Allah mengenai Kaum Lut yang sebenarnya kekal relevan selama-lamanya. Itupun kalau ummat Islam betul-betul faham dan ambil iktibar. (termasuk alim ulama, tok guru, ustaz, lebai, yg berserban, bersongkok, bertopi, dan yang tak pakai apa-apa dikepala.)

Post a Comment
 
Support : S.A.R
Copyright © 2012. SHAH ALAM REBELS - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger