NIK AZIZ CIUM TANGAN KARPAL PADA MAJLIS SAMBUTAN HARI LAHIRNYA?

Monday 28 January 20130 comments


SHAH ALAM - Demi mengambil hati Karpal Singh berkenaan isu khalimah Allah, Nik Aziz telah membuat kunjungan maaf ke rumah Pengerusi DAP di Jelutong, Pulau Pinang pada semalam.

Dalam kunjungan itu, Nik Aziz turut memotong kek yang disediakan Karpal sebagai tanda ulang tahun kelahirannya ke-82, sambil disaksikan pemimpin pakatan haram.

Karpal yang gembira dengan kehadiran Nik Aziz itu berkata, beliau terkejut kerana pemimpin Pas itu tiba 30 minit lebih awal.

Dalam pada itu, Harakah Daily semalam memetik Nik Aziz mempelawa rakyat negeri Pulau Pinang melawat Kelantan yang didakwa terlalu miskin oleh Kerajaan Pusat.

Pelawaan itu dibuat beliau ketika memberikan tazkirah Zohor sempena lawatannya ke Masjid Jamek Batu Uban iaitu masjid pertama yang dibina di Pulau Pinang tengah hari semalam.

"Marilah pula ke Kelantan lawat negeri miskin sebagaimana yang dinyatakan oleh Perdana Menteri bila berkempen. Saya pun hairan yang dikatakan miskin macamana sedangkan kapal terbang banyak yang turun menandakan banyak pelancong tiba, " jelasnya.

Beliau bersyukur memimpin negeri yang didakwa miskin kerana tidak payah mengarahkan penangkapan penyelewengan, rasuah atau memberi projek kroni.

Nik Aziz jelas cakap tidak serupa bikin apabila beliau sendiri sebelum ini telah melantik menantunya (kroni) sebagai Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) di Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK).

Paling lucu, Nik Aziz sebaliknya berkata hanya mengarahkan pembangunan rohani supaya diseimbangkan dengan jasmani. Adakah beliau tidak sedar bahawa negeri Kelantan direkod antara negeri punya masalah sosial yang tinggi. Begitu juga dengan masalah pengangguran?




Lagi cerita tentang sambutan hari lahir Nik Aziz, [klik sini]
Share this article :
 
Support : S.A.R
Copyright © 2012. SHAH ALAM REBELS - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger