TANDA-TANDA KIAMAT DI SHAH ALAM!!! #SaveSlgr

Monday 10 December 20122comments


SHAH ALAM - Bandaraya ini sekali lagi menjadi mangsa dan terus diperkosa dengan kebejatan pusat-pusat maksiat yang menjadi tarikan kepada pelabur-pelabur lendir.

Selepas kewujudan rumah-rumah urut dan hotel bajet yang melambak-lambak, kini sebuah lagi pusat maksiat bakal dibuka di Shah Alam yang kini dihuni 70 peratus penduduk orang Melayu yang beragama Islam.

Kelab malam atau 'disco' yang dimaksudkan terletak di Setia Avenue 2 bakal dibuka secara rasminya pada tanggal 12.12.2012.

Ini adalah bukti sekali lagi kegagalan seorang pemimpin dan wakil rakyat bernama Khalid Samad dari Pas yang mendakwa dirinya sebagai pejuang Islam paling sejati di dalam dunia.

Beliau yang sebelum ini pernah berjanji kononnya akan merubah Shah Alam kepada sebuah bandaraya Islam contoh, ternyata itu hanyalah 'gula-gula' untuk pancing undi hingga menang dan menjadi ahli parlimen Shah Alam pada pilihan raya ke-12.

Sebaliknya, pusat-pusat maksiat tumbuh bagai cendawan selepas hujan sejak Khalid Samad jadi ahli parlimen Shah Alam.

Kalau Khalid Samad benar-benar ikhlas untuk perjuangkan Islam, Shah Alam adalah permulaan medan perjuangan Islam versinya itu.


Adakah dengan lambakan pusat maksiat di Shah Alam menjadi kriteria kepada sebuah pembentukan bandaraya Islam yang kononnya diperjuangkan oleh Khalid Samad???

Ternyata Khalid Samad terus gagal!!! Khalid Samad adalah pemimpin dan wakil rakyat Shah Alam paling malas dalam sejarah negeri Selangor.

Sudahlah jarang turun padang untuk melihat nasib rakyat, kini bersekongkol pula dengan hanya diam diri apabila pusat maksiat tumbuh sana sini di Shah Alam???

'Voyage Shah Alam' terletak di Setia Avenue 2, Jalan Setia Prima S, Setia Alam, 40170 Shah Alam.


mimr
Share this article :

+ comments + 2 comments

10 December 2012 at 10:35

Tuan blogger, kome ngate Khalid Samad tak jaga kawasan. Yang kawasan kome bersepah gambar porno ni camne? :) skdr menegur. Jgn kuman sbrng laut nmpak, gjh dpan mata tak nampak pulak der (jgn jd mcm PAS).

12 December 2012 at 00:31

Jaga kawasan pebende. Kt klang tuh byk je tmpt maksiat bersepah. Hotel goldcoast tuh port pelacur. Belakang masjid tepi sg. Ya Allah. Lg hancur bumi selangor ni bwh kepimpinan yg ADIL DAN CARA ISLAM!!!

Post a Comment
 
Support : S.A.R
Copyright © 2012. SHAH ALAM REBELS - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger