AL JUBURI MEMOHON MAAF KEPADA NAJIB

Saturday 18 August 20123comments

Mungkinkah dengan kedatangan bulan Syawal Anwar tergerak untuk memohon maaf kepada PM kita serta kepada semua rakyat malaysia, didalam postingnya di www.anwaribrahimblog.com pada tengah malam tadi telah menyatakan beberapa permohonan maaf diatas kesilapan beliau terhadap rakyat Malaysia, tetapi posting tersebut hanya bertahan selama sejam kemungkinan mendapat desakan daripada rakan rakan beliau di dalam pakatan haram yang kita tahu sememangnya tidak sekepala dan berlainan pendapat dalam pakatan mereka dan sebab itulah pakatan itu digelarkan pakatan haram.

Tetapi sesetengah pihak sempat membuat salinan gambar monitor sebelum posting tersebut dipadamkan oleh beliau AL juburi di web tersebut.



sumber dari 


Share this article :

+ comments + 3 comments

18 August 2012 at 01:43

orang nak minta maaf pun mahu kecoh. biasalah, kita ni insan biasa, tak lari daripada kesilapan. dan kemaafan tu lah yg org Melayu paling sukar nak ungkapkan selain terima kasih. dan kalau DS Anwar memohon maaf ke apa ke, biarlah. dan patutnya ekstremis politik yg kolot yg suka melabel politikus/kuasawan dgn nama yg bukan-bukan yg patutnya memohon maaf kat semua sebab merekalah politik negara haru biru.

sekian, terima kasih.

18 August 2012 at 06:10

YANG AWANG NI Muhammmad ARiff ni ..apa kebendanya bangang tak bertempat..memang kau ni memang sewel

24 August 2012 at 21:04

Aku rasa ni bukan style Anwar menulis ...walaupun aku tak sokong dia. Nampak beno menipunya

Post a Comment
 
Support : S.A.R
Copyright © 2012. SHAH ALAM REBELS - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger