SIKAP MALAS DAN SAMBIL LEWA KHALID SAMAD GALAK PERTUMBUHAN RUMAH URUT DI SHAH ALAM?

Monday 30 July 20121comments

Tukang urut sedang beristirehat sambil menunggu pelanggan untuk diurut.  Ada rumah urut  yang menawarkan  pakej gila dengan 10 kali urutan akan dapat percuma 1 kali urutan special termasuk urutan batin.
KLIK SINI

SHAH ALAM - Mengecewakan! Itulah suara majoriti warga Shah Alam terhadap prestasi Khalid Samad sepanjang perkhidmatannya sebagai ahli parlimen Shah Alam.

Memang benar suara rakyat itu! Sepanjang menjadi ahli parlimen di Shah Alam, Khalid Samad tidak pernah buat apa-apa pun. Tidak ada satu pun program yang mendatangkan manfaat kepada warga Shah Alam melainkan ceramah politiknya yang berbaur hasutan kebencian dan fitnah semata-mata selain memburukkan pemimpin negara.

Sikap Khalid Samad itu jauh sekali dengan akhlak Rasulullah s.a.w yang sentiasa menyampaikan kebenaran dan amaran kepada umatnya.

Namun, yang lebih mengecewakan bagi warga Shah Alam adalah lambakan rumah urut di Shah Alam yang membimbangkan!

Fenomena rumah urut dan pusat maksiat wujud hanya selepas Khalid Samad dari PAS menjadi ahli parlimen Shah Alam!

Pelik bin ajaib, kenapa fenomena rumah urut dan pusat maksiat yang melambak di Shah Alam 'tumbuh bagai cendawan selepas hujan' sejak Selangor diperintah pakatan haram dan Shah Alam diwakili ahli parlimen PAS, Khalid Samad?

Inilah golongan yang mencanang diri mereka sebagai pejuang rakyat yang akan membawa kehidupan rakyat yang lebih gemilang melalui satu pakatan haram yang dinamakan Pakatan Rakyat.

Khalid Samad tiada ciri pemimpin yang baik dan bertanggungjawab!

Kalau Khalid Samad pemimpin yang amanah dan bertanggungjawab! Sudah pasti Khalid Samad dari PAS, parti paling Islam di dunia akan ambil tindakan terhadap lambakan rumah urut dan pusat maksiat yang menghantui warga Shah Alam masa kini.


mimr
Share this article :

+ comments + 1 comments

30 July 2012 at 10:27

inilah moderator cum admin pencacai yg paling bodo sekali di kalangan cybertrooper AMNO-BN...selak semula rekod MBSA & cari brp jumlah yg ada sejak sebelum & semasa era Khir toyol....kemudian buat perbandingan...

Post a Comment
 
Support : S.A.R
Copyright © 2012. SHAH ALAM REBELS - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger