PANAS! KERAJAAN SELANGOR ARAH RAKYAT SELANGOR HADIR KURSUS TAYAMMUM?

Monday 4 June 20120 comments

Adakah rakyat bersedia untuk bertayammum sebagai salah satu aktiviti seharian? Mampus la kalu mcm ni. Air takde, pasir pun dah takde dikerjakan pakatan haram.  


Penulis sedih mengenangkan nasib rakyat Selangor yang dihantui bencana atau krisis air tidak lama lagi.

Jika keadaan berterusan dan rakyat Selangor masih memilih pakatan haram sebagai pemerintah kerajaan Selangor sekali lagi, sudah tentu krisis air dijangka akan melanda negeri Selangor pada penghujung 2014. Nauzubillah!

Itulah kenyataan yang dibuat oleh Association of Water and Energy Research Malaysia (AWER) pada 13 Januari 2012 yang lalu.

Krisis air ini sudah tentu akan membantutkan perkembangan ekonomi dan pelaburan di Selangor. Adakah pakatan haram sedar bahawa jumlah rakyat dan pengguna air di Selangor semakin meningkat? Sudah tentu air akan habis bila pengguna air bertambah tapi jumlah air tidak bertambah.

Sikap kerajaan pakatan haram yang sambil lewa terhadap isu krisis air ini telah mengecewakan rakyat Selangor kecuali penyokong totok pakatan haram. Penyokong totok ini dapat air sampah pun jadi lah.

Pakatan haram tidak pernah ambil berat tentang kebajikan rakyat Selangor kecuali kebajikan penyokong-penyokong mereka sahaja. Mereka sentiasa mempolitikkan setiap perkara. Inilah kebodohan pakatan haram yang paling zalim.

Penulis nak muntah bila dengar angan-angan mereka nak ke Putrajaya. Mampus bro! Silap-silap air tasik di putrajaya pun kering angkara pakatan haram.

Dengan hasrat kononnya, bila rakyat marah, rakyat akan tolak Barisan Nasional (BN). Adakah pakatan haram tidak sedar bahawa taktik hina itu tidak berkesan di Selangor? Krisis air ini hanya melibatkan rakyat Selangor dan sebahagian pengguna air di Kuala Lumpur sahaja. Sudah tentu la pakatan haram yang bertanggungjawab.

Isu yang ditimbulkan kononnya kerajaan pusat yang sepatutnya bertanggungjawab jika krisis benar-benar berlaku adalah satu lagi kerja bodoh pakatan haram.

Adakah pakatan haram sedar, ciri-ciri orang mulia adalah menyalahkan diri sendiri. Manakala ciri-ciri kebodohan apabila sentiasa menyalahkan orang lain?.

Ternyata kebodohan pakatan haram seperti sudah tidak boleh dirawat lagi. Ikuti pembongkaran dan fakta di sebalik krisis air Selangor yang bakal melanda Selangor (KLIK SINI)

mimr
Share this article :
 
Support : S.A.R
Copyright © 2012. SHAH ALAM REBELS - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger