Blogger Pakatan Haram Menyokong Himpunan Jutaan Belia 2012

Sunday 27 May 20120 comments

    Tahniah diucapkan kepada sesiapa yang terlibat secara langsung atau tidak dengan Himpunan Jutaan Belia 2012 sempena Hari Belia Negara yang berlangsung selama 5 hari di Putrajaya. Pelbagai Aktiviti yang menarik telah terlaksana dengan jayanya bahkan menarik jutaan pengunjung tidak kira dari dalam negeri dan luar negara. Himpunan Jutaan Belia untuk pengetahuan ramai adalah di antara perhimpunan yang terbesar pernah diadakan di dunia. Oleh itu penglibatan pelbagai pihak adalah tunggak utama ia dapat diadakan dengan skala yang besar. Untuk belia dan orang ramai yang menghadirinya tentu dapat merasa kehangatan pelbagai aktiviti yang diadakan di setiap sudut. Hampir setiap tempat berlangsung acara masing masing yang menarik minat pengunjung yang rata rata daripada belia serta tidak lupa golongan ibu bapa yang ingin merasai kemeriahan HBN kali ini..

     Seperti yang dijangka himpunan yang berjaya ini akan diselangi perasaan iri hati pihak pembangkang yang tidak habis habis ingin merosakkan HBN di mata orang ramai, disini tidak perlu kami sertakan gambar atau pun bukti kerana perhimpunan ini berjaya dengan kehadiran ramai pengunjung tetapi blogger blogger pembangkang telah sibut membuat kenyataan masing masing yang menyatakan HBN ini tidak berjaya.. Tapi terima kasih kami ucapkan kerana blogger blogger pembangkang telah hadir dan turut serta memeriahkan himpunan ini.. Terima Kasih kami ucapkan dengan sokongan anda.

      Sepatutnya blogger pembangkang perlu menyiarkan kemeriahan konvensyen belia mereka sendiri yang diadakan di kompleks belia sekysen 7 Shah Alam. seperti yang kita tahu konvensyen mereka memang tidak berjaya sama sekali dengan kehadiran yang menyedihkan dan kami faham kerana itu blogger pembangkang lebih menyokong Perhimpunan Jutaan Belia 2012 yang dianjurkan. Kami masih mengalu-alukan blogger blogger pembangkang yang ingin menyertai kami pada masa hadapan untuk sama sama memeriahkan HBN pada tahun hadapan.

Ingin Tahu Lagi Himpunan Jutaan Belia Klik Disini


Ingin Tahu Lagi Konvensyen Ada Ke Belia Pakatan Haram ? Klik Disini


Share this article :
 
Support : S.A.R
Copyright © 2012. SHAH ALAM REBELS - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger