PM Najib dan Anwar Setuju Untuk Berdebat?

Wednesday 23 May 20120 comments


Sebelum debat ini berlaku mari kita lihat dahulu siapa Anwar .



Anwar bekas seorang Timbalan Perdana Menteri Malaysia sebelum mengerakkan reformasi yang menjadi Parti Keadilan Rakyat dan berjaya menundukkan beberapa parti yang sebelum  ini ketinggalan jauh dari majoriti di dalam pilihan raya..tetapi dengan penipuan Anwar dia berjaya mewujudkan ikatan ataupun Pakatan Haram dikalangan parti parti ini yang sering bertelagah berkenaan hala tuju perikatan tersebut..

Anwar seorang yang extremis dlm sokongan beliau dalam penggunaan nama Allah di dalam gereja, beliau juga dikalangan orang yang utama menyokong pembinaan gereja terbesar di Asia Tenggara juga di Selangor serta menyokong penuh bible berbahasa melayu diedarkan di Semenanjaung Malaysia. Selain dari itu Anwar juga seorang yang biadap  kepada institusi Raja Raja Melayu. Dan membiarkan DAP biadap sama kepada Raja Raja melayu serta masyarakat Melayu..  

Sudah nyata ANWAR  menjadi seorang PENGKHIANAT kepada bangsa melayu hanya kerana beliau tidak berjaya mendapat gelaran yang diimpikan semasa berjawatan TPM. Selepas zaman kejatuhan, anwar sering menyalahkan UMNO kerana gagal dalam pelaksanaan DEB dan menyarankan DEB dihapuskan terus.. Sedangankan DEB inilah yang membantu bangsa Melayu untuk berdaya saing dalam ekonomi.. perlu diingat  sebelum ini melayu hanya menjalankan perniagaan kampung tidak seperti zaman sekarang yang telah mempunyai perniagaan yang hebat didalam dan diluar negara.. semua tomahan mengenai kroni dan salah guna kuasa oleh umno hanya la tomahan yang tidak berasas.. 


DI MANAKAH MELAYU DENGAN TIADANYA DASAR EKONOMI BARU


Saksikan Debat Hebat dari  KJ 

Share this article :
 
Support : S.A.R
Copyright © 2012. SHAH ALAM REBELS - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger