GELOMBANG PERUBAHAN..TANDA TANDA PAS BERKUBUR

Saturday 19 May 20120 comments

RIBUAN HADIR DI CERAMAH PERDANA DATO HASAN ALI DI BENUT JOHOR...



tu dia..jauhnya pentas...biasanya kalu pakatan haram nak ramai macam ni kena panggil anwar..ini baru hasan ali..habis la korang ...rakyat dah sedar..

Sabtu 19 Mei. Hari ini kami menulis blog tentang perkara yang jauh dari Shah Alam..ini ada rakan blogger dari Benut, Pontian memberitahu bahawa ceramah Dato Hasan Ali anjuran JATI dan beberapa NGO tempatan menerima sambutan yang hangat sehingga 4 ribu hingga 5 ribu orang dari Serata Benut dan Pontian hadir untuk memberikan sokongan dan mendengar penjelasan Dato Hasan Ali mengenai bekas Parti beliau.

Dato Hasan Ali membahas banyak perkara perkara tentang pimpinan Parti Ajaran Sesat tersebut dan Pakatan Haram.. yang terus terang menolak ISLAM seperti yang semua maklum.. antaranya isu penjualan arak di Bandaraya Shah Alam kita yang tercinta.. Khalid Gereja yang melenting tidak tentu pasal mengenai saranan Hasan Ali melarang penjualan Arak di Shah Alam..

Terima Kasih Dato Hasan Ali kerana membantu menyebarkan kesedaran terhadap umat Islam yang lain..

Parti Ajaran Sesat = PAS
Parti Kencing Rakyat = PKR
DaPig = DAP

Khalid Gereja.. habis la ko terlepas cakap la ni nak kena saman dengan Hasan Ali pulak.. mana lu mau lari.. mesti la daddy anwar al juburi mesti ada stanby bilik orang gaji utk ko kat amerika kan..hahhaha


Share this article :
 
Support : S.A.R
Copyright © 2012. SHAH ALAM REBELS - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger