Pages

Thursday 15 November 2012

WAJIB TONTON!!! SIAPA DR YUSOF YANG BOGELKAN PEMIMPIN PAS???


Barangkali ramai tidak kenal dengan Prof. Madya Dr. Yusoff Muhammad, pensyarah kanan di Universiti Islam Antarabangsa (UIA). Beliau merupakan salah seorang 'think tank' di dalam PAS yang terlibat merangka Gerak Saraf Perang Saraf (GSPS) parti itu suatu ketika duhulu.

Namun begitu, golongan intelektual ini telah menjadi 'liabiliti' dan ditinggalkan oleh PAS kerana lantang menegur dan mengkritik kepimpinan PAS sekarang.

Kritikan adalah haram di dalam PAS! Sebaliknya helah dan fitnah menjadi halal demi menjaga kelangsungan parti itu di dalam arena politik Malaysia.

Demikianlah nasib orang yang jujur berjuang demi agama dan bangsa di dalam PAS. Mereka akan menjadi sampah selepas ideanya diperah!

Kenyataan Dr. Yusoff ketika berucap di dalam 'Wacana Mengembalikan PAS ke Landasan Asal' wajar difikirkan oleh ahli PAS sendiri yang masih belum sedar dek dimabukkan dengan nikmat duniawi hasil jajaan pemimpin PAS yang khianat.

Justeru, PAS sudah jauh menyimpang daripada perjuangan asalnya! Saksikan video di bawah!!!



mimr

No comments:

Post a Comment

Pemilik blog ini berhak untuk mengedit atau memadam apa-apa komen yang dikemukakan kepada blog ini tanpa notis disebabkan;

1. Komen yang disifatkan sebagai spam

2. Komen termasuk kata-kata kotor

3. Komen mengandungi bahasa atau konsep yang boleh dianggap menyakitkan hati

4. Komen yang menyerang seseorang secara individu

atau langsung tidak menyiarkan komen-komen yang tergolong dalam 4 pekara diatas

Pemilik blog ini juga tidak akan bertanggungjawab ke atas apa-apa kerugian, kecederaan, kerosakan semasa melayari blog ini