Pages

Thursday 15 November 2012

AGENDA SULIT MENJAHANAMKAN MASA DEPAN KAKITANGAN AWAM??? WAJIB SEBARKAN!!!


Suara-suara kebencian dan penghinaan terhadap kakitangan awam/kerajaan oleh pemimpin Pakatan Haram tidak boleh disorok lagi.

Mereka semakin berani dan lantang mempersoalkan tugas-tugas kakitangan awam sehingga ada pemimpin Pakatan Haram yang sanggup menghina dengan menggunakan gelaran-gelaran yang mengaibkan.

Serangan jahat bermula dengan keangkuhan seorang pemimpin Pakatan Haram, Tony Pua yang bercadang akan mengurangkan dan membuang kakitangan awam seperti yang dilaporkan dalam sebuah akhbar cina.




Tidak lama selepas itu, muncul seorang lagi pemimpin Pakatan Haram, Ambiga Sreenevasan yang juga Pengerusi Bersih telah menghina kakitangan awam dalam program debat bersama Khairy Jamaluddin.

Kenyataan Ambiga seperti berikut:-

"If we had done that in July last year, we would have been done by now. We fear this is going to be the dirtiest election. We want a new set of people who are not going to behave like civil servents. We are happy to sit with all the MPs to sit and hear us out, hear our figures out."

Sumber: http://www.mmail.com.my/story/spark-debate-2-live-feed

Terbaru, seorang pemimpin Pakatan Haram bertindak menggelar kakitangan awam sebagai MONYET!!!



Ekoran kenyataan yang dibuat oleh ahli Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) itu, Kongress Kesatuan Pekerja-pekerja Dalam Perkhidmatan Awam (CUEPACA) dengan keras membantah dan mempersoalkan tindakan Derek Fernandez yang keterlaluan.


Mungkin bukan kebetulan, suara-suara penghinaan yang datang dari pemimpin Pakatan Haram keluar dari mulut mereka yang bukan Melayu. Dan suara-suara penghinaan itu dituju kepada kakitangan awam yang semua tahu majoritinya adalah Melayu.

Penulis kasihan melihat kakitangan awam yang telah menjadi mangsa permainan jahat politik Pakatan Haram. Lebih malang, kakitangan awam yang menyokong Pakatan Haram bukan sikit-sikit jumlahnya.

Kepada kakitangan awam terutama yang menjadi penyokong Pakatan Haram, kalian harus berfikir dan buka mata! Ini adalah tanda-tanda awal kepada kemusnahan masa depan kamu.

Kalian tidak akan mendapat pembelaan dan menerima nasib yang sama seperti sekarang, kerana ketika ini kerajaan Malaysia masih diperintah oleh Barisan Nasional (BN).

Bonus, insentif dan nikmat-nikmat yang sedang kalian nikmati bakal tinggal kenangan dan sejarah sahaja!!!

Percayalah! ketika itu, penyesalan kalian sudah tidak berguna lagi!!!

Tolong sedar dan sebarkan cerita ini!!!

Selanjutnya (KLIK SINI)

mimr

No comments:

Post a Comment

Pemilik blog ini berhak untuk mengedit atau memadam apa-apa komen yang dikemukakan kepada blog ini tanpa notis disebabkan;

1. Komen yang disifatkan sebagai spam

2. Komen termasuk kata-kata kotor

3. Komen mengandungi bahasa atau konsep yang boleh dianggap menyakitkan hati

4. Komen yang menyerang seseorang secara individu

atau langsung tidak menyiarkan komen-komen yang tergolong dalam 4 pekara diatas

Pemilik blog ini juga tidak akan bertanggungjawab ke atas apa-apa kerugian, kecederaan, kerosakan semasa melayari blog ini