PANAS! TERBARU RUMAH URUT DI SHAH ALAM TAWAR RM38.00 SEJAM?

Wednesday, 13 June 20124comments



WOW! Dengan serendah RM38.00 anda boleh mendapat khidmat urut selama 1 jam di Shah Alam. Tahniah warga Shah Alam! Satu lagi hadiah dari kerajaan Selangor yang diperintah pakatan haram.

Penulis geleng kepala melihat fenomena yang berlaku di Shah Alam sejak diperintah oleh pakatan haram. Kepesatan pusat-pusat maksiat lebih hebat nak dibandingkan dengan pembangunan ekonomi setempat. 

Menurut sumber, dengan tambahan sebanyak RM30.00 anda boleh mendapatkan urutan seks (urut batin). Tambah lagi RM70.00 anda boleh mendapatkan urutan batin melalui mulut (aiskrim).

Masyaallah! Apa nak jadi dengan Shah Alam!

Satu masa dahulu, penduduk di Shah Alam berasa bangga kerana menetap di sebuah bandar yang terpelihara dari kegiatan maksiat. Kini, nak mengaku duduk di Shah Alam pun dah malu dek kerana kebejatan pusat maksiat yang berleluasa dan tidak mampu dikawal lagi.

Persoalannya, apa Khalid Samad buat? Tidakkah beliau rasa terhina sebagai seorang wakil rakyat yang mewakili PAS, sebuah parti yang kononnya paling Islam hanya tutup mata terhadap kepesatan pusat maksiat di Shah Alam?

Inilah contoh wakil rakyat sampah! Wakil rakyat malas!  

Apa dosa penduduk di Shah Alam sehingga menerima bala sedemikian rupa? Atau mungkin kesilapan dulu kerana mengundi Khalid Samad? 

Oleh itu, warga Shah Alam jangan sesekali mengulangi kesilapan dahulu. Jadikan pengajaran dan teladan agar kita membuat keputusan yang tepat pada PRU-13.
mimr
Share this article :

+ comments + 4 comments

13 June 2012 at 23:29

betul..aku sokong kata ni

"Oleh itu, warga Shah Alam jangan sesekali mengulangi kesilapan dahulu. Jadikan pengajaran dan teladan agar kita membuat keputusan yang tepat pada PRU-13."

buka mata hati...tgk apa yg jadi kat sekitar Shah Alam....nilaikan sendiri...bukan main ikut je ckp org...

14 June 2012 at 13:13

Pelik lah. Sepatutnya bila diwakili YB dari PAS mestilah kawasan itu terpelihara dari maksiat kan?. Sebab mereka ni kan kononnya pejuang kemungkaran paling hebat dalam negara. Namun sebaliknya yang berlaku. Makin berleluasa pulak maksiat.

two thumbs up! bongkar lagi biar rakyat tahu apa yang berlaku sebenarnya.

shahalamrebels terbaik!

31 January 2013 at 20:07

Ini bukan shah di shah alam beb
ini di kelang la. Dah dari dulu2 la

Jangan pusing cerita... Awak kena jujur bila menyebarkan maklumat.

jangan nak menipu untuk kepentingan peribadi.

3 April 2021 at 21:54

SAYA MENYAMBUT ANDA SEMUA DI HALAMAN INI
INI CERITAKU

Saya MURNI SANTI, Seorang wanita, ibu, saudara perempuan dan teman dari (Bekasi), Indonesia, saya adalah REAL ESTATE MANAGER dan saya telah mengalami banyak tekanan keuangan akhir-akhir ini, tidak ada yang mau meminjam kami uang untuk menyelesaikan proyek komersial kami yang telah dibangun beberapa bulan sekarang. Saya telah ditipu oleh beberapa perusahaan peminjaman palsu yang mengklaim sejumlah besar uang dari saya tanpa kami tidak menerima pinjaman.

Saya frustrasi, suami saya mencoba yang terbaik dan membantu, saya akan bunuh diri karena rasa sakit itu, itu terlalu berat untuk ditanggung dan saya kehilangan semua harapan, sampai saya diperkenalkan dengan SEMUA PINJAMAN HIBAH GLOBAL sebuah perusahaan pinjaman yang disponsori oleh bank dunia itu sendiri.

Saya memutuskan untuk mengajukan pinjaman dan memang menghubungi perusahaan, petugas bagian pinjaman mereka yang benar-benar memberi saya harapan dan mengatakan kepada saya untuk tidak khawatir perusahaan akan meminjamkan uang kepada saya, bahkan ketika jumlah yang saya butuhkan sangat besar, dan semua yang bisa saya berikan kepada mereka persyaratan yang merupakan beberapa informasi pribadi, yang saya lakukan.

Saya menjalani semua proses, mereka berjanji untuk meminjamkan uang yang saya minta setelah mengonfirmasi bahwa saya memenuhi syarat untuk pinjaman, saya diminta untuk menunggu, yang sangat mengejutkan saya adalah pinjaman masuk ke akun saya dan saya mengkonfirmasinya .. Perusahaan kembali secara finansial dan keluarga saya baik-baik saja, ini membuat hidup saya lebih baik, saya bersyukur kepada Allah dan kepada SEMUA PINJAMAN HIBAH GLOBAL
GMAIL ..... allglobalgrantloan@gmail.com

UNTUK MENGHUBUNGI KU
NAMA Perusahaan: SEMUA PINJAMAN HIBAH GLOBAL EMAIL Perusahaan: allglobalgrantloan@gmail.com. Perusahaan
Whatsapp: +1(301)971-4445
Nama Saya: MURNI SANTI
Email Saya: murnisanti55@gmail.com

Post a Comment
 
Support : S.A.R
Copyright © 2012. SHAH ALAM REBELS - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger